Veelgestelde vragen - Bestellen

Waar vind ik de orderstatus van mijn bestelling?

De actuele orderstatus van alle geplaatste bestellingen van jouw bedrijf is te allen tijde inzichtelijk. Vind direct specifieke orders of bekijk orderdetails in onze Portal via het menu 'Account' → 'Orders'.

Hoe kan ik een herbestelling plaatsen?

Via het herhaal icoon Image removed. op de pagina 'Orders' is het mogelijk om een herbestelling te plaatsen.

Kan ik een overzicht inzien van de artikelen die in bestelling staan?

Via Menu 'Account'  --> 'Nog te ontvangen artikelen' kun je een overzicht krijgen van de artikelen die je bij ons in bestelling hebt staan, inclusief gegevens zoals de verwachte leverdatum.

Kan ik het overzicht van Nog te ontvangen artikelen automatisch ontvangen?

Ja, dat kan. Via Account --> Instellingen kun je aangeven dat je deze wilt ontvangen, waarbij je ook kunt aangeven met welke frequentie je dit wenst. Het overzicht wordt op de gewenste dagen in MS Excel-formaat verstuurd naar het mailadres dat is gekoppeld aan jouw account.

Kan ik een winkelwagen aanmaken zonder dat ik een account heb?

Ja, dat kan. Mocht je de inhoud van de winkelwagen willen bestellen, dan kun je alsnog inloggen, of er voor kiezen om een offerte aan te vragen voor de artikelen in die winkelwagen.