
Syntess Atrium: Binnen een paar instellingen jouw bestelproces versneld én verbeterd!
Als Syntess Atrium gebruiker wil je natuurlijk het meeste uit jouw systeem halen. Wist je dat er standaard mogelijkheden beschikbaar zijn om jouw gehele bestelproces te versnellen én verbeteren? En dat zonder investeringen in extra modules! Klinkt goed, toch? Hieronder vind je een aantal tips:
1. Werk volgens de DICO-standaard*
Zet orders direct in ons systeem via de DICO-standaard. De direct ontvangen orderbevestiging wordt vervolgens automatisch verwerkt in jouw ERP-pakket. Is er op een later moment nieuwe levertijdinformatie beschikbaar? Dan stellen wij deze dagelijks beschikbaar, waarna de informatie eenvoudig in jouw systeem wordt bijgewerkt.
2. Delen van artikelinformatie
Voor een optimale uitwisseling van gegevens is het noodzakelijk dat jouw bedrijf en Van Egmond Groep gebruik maken van dezelfde artikeldata. Van Egmond Groep publiceert haar actuele artikelgegevens op 2BA. Deze zijn (bij voorkeur minimaal 1x per maand) vanuit 2BA bij te werken in Syntess Atrium.
3. Gebruik van webselectie
Webselectie biedt gebruikers de mogelijkheid om tijdens het gebruik van het calculatiepakket een uitstap te maken naar onze Portal. Door de uitgebreide (zoek)functies op onze Portal verzamel je gewenste artikelen in een artikellijst. Via deze lijst is actuele voorraad en zijn de geldende netto prijzen zichtbaar. Alle benodigde gegevens (waaronder bestelnummers, logistieke gegevens en netto prijzen) zijn over te nemen naar Syntess Atrium. Staat een bestelling al in Syntess Atrium? Dan worden de gegevens geactualiseerd en de beschikbaarheid opgevraagd.
Direct aan de slag? Ontvang het stappenplan via onderstaand formulier.