Blog
.
Waarborg de continuïteit van jouw proces met de 24-uursservice
Het stilvallen van jouw processen is iets waar je natuurlijk niet op zit te wachten. Wanneer dit toch gebeurt, wil je dit zo snel mogelijk oplossen. Om jou ook buiten kantooruren te kunnen voorzien van producten, hebben wij een 24-uursservice

Het stilvallen van jouw processen is iets waar je natuurlijk niet op zit te wachten. Wanneer dit toch gebeurt, wil je dit zo snel mogelijk oplossen. Om jou ook buiten onze kantooruren te kunnen voorzien van de juiste producten, hebben wij een 24-uursservice. Met deze service staan onze collega’s 24/7 voor jou klaar. Frank Berendsen, onderdeel van het 24-uursservice team, vertelt je graag meer over het waarborgen van continuïteit in jouw organisatie.

Wanneer kan je gebruikmaken van de 24-uursservice?

“Het is natuurlijk alles behalve wenselijk als een proces bij de klant stilvalt, al helemaal buiten de reguliere kantoortijden. We vinden het belangrijk dat stilstand kan worden voorkomen of dat het proces van de klant zo snel mogelijk weer goed loopt. Om onze klanten daarbij te helpen, hebben wij een speciaal telefoonnummer waarmee ze in dit soort gevallen (buiten de kantoortijden) contact met ons kunnen opnemen”, legt Frank uit.

“Wanneer de klant belt met de vraag, gaat de collega die op dat moment dienst heeft op zoek naar een juiste oplossing waarmee de klant geholpen wordt. De collega kan meteen zien of wij het product op voorraad hebben en kan vervolgens met de klant afstemmen hoe het product zo snel mogelijk richting de klant komt”, vertelt hij verder.

Hoe ziet het team van collega's eruit dat aan deze service werkt?

“Het team bestaat uit collega’s van verschillende teams. Dit zijn voornamelijk medewerkers verkoopbinnendienst. Zij kennen het contact met klanten en weten goed en snel hoe ze verschillende vragen aan kunnen pakken. Daarnaast hebben we ook collega’s van bijvoorbeeld onze inkoop afdeling die meedraaien in het rouleren van diensten”, vertelt Frank.

Hij vertelt verder: “Om ervoor te zorgen dat zij ook de klant verder kunnen helpen wanneer ze zelf niet meteen een oplossing hebben, is de groep compleet gemaakt met collega’s van verschillende andere afdelingen. Denk hierbij aan iemand van onze Technical Sales Support, medewerkers vanuit onze Industriële Automatisering en vanuit het MT. Door deze kennisbundeling zijn we in staat om snel tot een goede oplossing te komen voor onze klanten.

Frank Berendsen Geert Laseur
Frank Berendsen, medewerker verkoop binnendienst Industriële Automatisering, (L) en Geert Laseur, algemeen directeur, (R)

Hoe kan de klant verder op Van Egmond Groep rekenen bij storing?

“Buiten dat we veel kennis in huis hebben, hebben wij een breed assortiment voor de industriële markt op voorraad liggen. Het aanbod aan oplossingen is hiermee ruim. Mochten wij tóch een product niet zelf op voorraad hebben, gaan wij kijken of direct contact met de leverancier een uitkomst kan bieden,” antwoordt Frank. “En mocht het zo zijn dat wij niet de juiste oplossing kunnen bieden aan de klant, zullen wij ook geen kosten in rekening brengen,” vult hij nog aan.

Meer weten over wat de 24-uursservice voor jou kan betekenen?